jump to navigation

Ce ai facut de „Sfarsitul lumii” ? Septembrie 16, 2008

Posted by Cosmin in din tara piticilor.
Tags: , ,
trackback

Pentru mine a fost cea mai plictisitoare zi. Peste tot la TV nu vedeai decat stiri despre celebrul experiment si „Sfarsitul lumii”. Prezentatori TV care mai de care mai bine plasati printre calculatoare, lcd-uri si sobolani de laborator aka cercetatori, care mai de care mai bine documentati desi repetau acelas lucru la orice interventie noua, au luat cu asalt programul TV incercand sa ma sperie, dar n-au facut decat sa ma enerveze.

Se pare ca „Sfarsitul lumii” a avut loc pe data de 9 Septembrie a.c. la ora 10, ora Romaniei, moment in care eu dormeam ca un prunc si nici in visele mele nu ma gandeam la acest sfarsit. Asadar o sa vad povestesc ce am facut cu o seara inainte.

Pai ca orice om am stat la TV si am fatait canalele de colo injurand si blestemand televiziunile pentru programul lor special, dupa care am mancat o friptura de pui gustoasa ce s-a asezat bine in stomac stand in pat citindu-mi cartea. A fost deci, o zi normala, banala, in care nu mi-a pasat deloc de spusele tonomatilor de doi lei (vechi) din presa.

De „Sfarsitul lumii” nu mi-a murit decat interesul pentru mass-media si anumite canale TV ce mi se pareau mai interesante.

Comentarii»

1. Flavian - Septembrie 16, 2008

Cin te pune sa te uiti la tv :))

2. marelepitic - Septembrie 16, 2008

plictiseala :-s si in afara de asta dorinta de informare si de a afla ce mai e nou, dar se pare ca mai mult esti dezinformat 😐


Lasă un răspuns

