jump to navigation

Nu e timpul meu Septembrie 17, 2008

Posted by Cosmin in piticii mei.
Tags: ,
trackback

Am avut mereu o manie pentru ceasuri, mi-a placut sa am si eu unul scump, frumos si bun, dar din pacate mi-a fost dat sa vad doar la altii. Am avut multe ceasuri pana acum si toate se strica, nu stiu ce patesc dar din diverse motive ba nu mai vrea sa ticaie, ba nu mai vor limbile sa faca rotatii complete, doar miscari enervante de du-te vin-o, ba le sare capacul, ba se termina bateria si cand o inlocuiesc tot degeaba, ba le sare un telescop, ba se strica catarama, ba se strica bratara, iar mai nou ii sare ecranul.

Nu reusesc sa ma bucur de niciun ceas, cand ajunge si mie sa-mi placa si sa ma obisnuiesc cu el, pam-pam ceva pateste. Ce se intampla? Fuge timpul de mine? Nu vrea sa stiu niciodata cat e ora exacta?

O sa spuneti ca am ceas la telefon, ei sa vedeti ca nici ala nu e prea grozav, deobicei ramane in urma, bine ca nu cu mult.

LE: Anul trecut am primit 2 ceasuri si deja fac parte din decorul casei, vara asta tot 2 si deja au ajuns langa celelelte, la cimitirul scump al ceasurilor.

Comentarii»

1. alex - Septembrie 18, 2008

are un substrat comic postul asta :)) de fapt, tragicomic

2. marelepitic - Septembrie 18, 2008

comic pentru voi, tragic pentru mine. am chiar o intamplare enervanta patita pe tema asta. o s-o povestesc mai tarziu.

3. alex - Septembrie 18, 2008

nu am avut prea multe ceasuri la viata mea, am unul de cativa ani care m-am hotarat sa il schimb anul trecut cu actualul. problema la mine e ca ma satur de ele, in rest nu se strica.

4. Onyx - Septembrie 20, 2008

Telefonul are el mai bun ceas. Mai ales când e pus cu vreo 3-4 minute înainte, just in case. 😛

5. marelepitic - Septembrie 21, 2008

stai de vorba cu killerclock .. l-am tot dat inainte cu tot felu’ de minute dar el tot cu 2 inapoi ajunge 😥


Lasă un răspuns

