jump to navigation

Teoria lu’ nea prajit Septembrie 26, 2008

Posted by Cosmin in din tara piticilor.
Tags:
trackback

Circula un mass legat care deja incepe sa ma enerveze, da!, un pitic de pe creierul meu s-a simtit atins de acesta si frecventa primirii lui.
Citez din el:
„Stiti unde se arunca uleiul din tigaie dupa o friptura facuta acasa ?”, apoi se da mare si spune ca doar el ne „explica cum se face corect”.
Bineinteles ca nu se opreste aici, urmeaza partea in care sperie omul si ne minte (cu capslock chiar!) „UN LITRU DE ULEI FACE APROXIMATIV UN MILION DE LITRI DE APA NON POTABILA, CANTITATE SUFICIENTA PENTRU O PERSOANA PENTRU 14 ANI.” ceea ce nu cred, stiam ca uleiul e mai usor decat apa sau poate in cazul asta e mai greu pentru ca are si friptura prin el ?! Oricum ar fi apa nu o sa se amestece niciodata cu uleiul, ceea ce face ca uleiul sa poate fi separat de apa.
Deci tineti minte e vorba doar de uleiul de la friptura cu restul faceti ce vreti! 😆

Comentarii»

1. M - Septembrie 27, 2008

am remarcat si eu frecventa cu care l-am primit. E ceva notabil. Singurul mass care mi-a atras atentia.


Lasă un răspuns

