jump to navigation

My name is Anton..Anton Anton! Octombrie 8, 2008

Posted by Cristina in aberatii behaieli si alte minuni.
Tags: , , , ,
trackback

-Asa..si?

„-Aa..sunt noul ministru al Educatiei.”

Aha..sa vedem..nu le am cu politica [de altfel,n’as fi vrut sa fie asta primul meu post]..dar piticii mei imi repeta ca nu e nevoie sa ma pricep prea mult ca sa’mi pot da cu parerea in legatura cu ceva ce ma afecteaza direct. De ce ma afecteaza? Simplu..inca sunt elev..unul dintre elevii care au avut de suferit de pe urma deciziilor neinspirate [a se citi foarte proaste] luate de catre stimatul Adomnitei si nu numai..

Repet: nu ma pricep la politica,dar as vrea sa inteleg si eu pe ce considerente a fost ales un alt ministru al educatiei. Asta are vreo idee despre cum sa salveze ce’a mai ramas din invatamantul romanesc? Stie cate stele is pe steagul U.E? Fura mai discret? Va avea si el idei bune gen :”Hai sa mai dam 100 de variante” sau „Hai sa scoatem Capacitatea/Bacalaureatul”? Va rezolva problema locurilor din caminele studentesti [care,apropo,am auzit ca se cumpara si cu cate 400 de euro la Bucuresti]? Nu ma intelegeti gresit,poate ca nici eu n’as face ceva mai bun,dar nu’mi convine absolut deloc sa am de suferit din cauza de „idei geniale”. Salariile profesorilor? Cui ii pasa? Nu sunt multumiti de banii luati pt efortul depus,si,din nou,tot elevul/studentul are de suferit. Cati fac pregatire doar ca sa’i treaca „profu’/profa de…”? Cate cadre didactice mai profeseaza doar de dragul de a ajuta la formarea mea..sau a ta..sau a oricarui alt elev/student ca om?

Inutil..Aici e Romania,tara unde majoritatea intrebarilor raman fara raspuns :).

[da,stiu..data viitoare voi abera pe niste teme ceva mai interesante,eventual din domenii de care am si eu habar]

Comentarii»

1. alex - Octombrie 9, 2008

postul asta intareste zicala „romanu’ se crede bun la orice”. nu cred ca ai pus problema bine, hai sa nu mai schimbam nimic atunci ca oricum tot e rau.

2. Oae - Octombrie 9, 2008

asa’i,is cetatean roman,am zis din start ca nu ma pricep prea bine..da’ nu cred ca asta era ideea de baza..sunt de acord in mare parte cu schimbarea, doar ca exista 2 variante pt demiterea lui.Oficial e din cauza ca ar fi votat in favoarea majorarii salariilor.Neoficial,se spune ca ar plecat cu nush ce elicopter la Iasi,unde avea loc cununia lui.

Eu ce sa inteleg din asta?
Ca n’a fost suficient de bun pt a fi ministrul educatiei sau ca asa se intampla daca o dai in bara si superi pe cineva „mai mare” decat tine? [btw,poate dau dovada de ignoranta,dar n’am auzit pana acum de Anton Anton.Abia astept sa vad ce va schimba ;)]

3. marelepitic - Octombrie 9, 2008

Cand am auzit cum il cheama pe noul Ministru al Educatiei, am ras cu o pofta mai mare decat cea de la bancul cu Ion Ion. La cum evolueaza lucrurile nu m-ar mira ca pe viitor sa avem un Agamitza Dandanache.
@alex: nu toata lumea vede, a vazut sau o sa vada scoala asa cum ai vazut-o tu. ceea ce zice oitza in post este adevarat. daca nu ar mai fi precizat ca nu se pricepe probabil nu mai ziceai ca romanul se crede bun la orice.
sa stii ca nici politicienii nu se pricep la politica, ei se pricep doar la furat.


Lasă un răspuns

