jump to navigation

Luni,13 Octombrie 13, 2008

Posted by Cristina in aberatii behaieli si alte minuni.
Tags: , ,
trackback

Cat de RATON tre’ sa fii :

-Ca sa treci pe trecere pe rosu si sa nu vezi ca „militia” e exact in fata ta,pe celalalt trotuar?

-Ca sa pierzi 500 gb de informatie? [a.k.a seriale full seasons pt care ti’ai stricat ratia si super pack’uri cu muzica]

va zic eu..mare raton,asa cam ca mine.

*tocmai am remarcat ca si softul telefonului meu isi face de cap. se poate si mai rau,nu?

Comentarii»

1. marelepitic - Octombrie 13, 2008

ciudat, dar pana acum mi-a mers bine, oricum.. mai e pana diseara.
si eu cand iti ziceam ca vine luni 13, tu nimic.. batman-batman 😆

2. Onyx - Octombrie 14, 2008

Da câţi pitici scrieţi pe aici? Devin confuză :-s

3. marelepitic - Octombrie 14, 2008

facem timuarc 😛 suntem doi 😀


Lasă un răspuns

