jump to navigation

10 lucruri care-ti plac/displac Octombrie 18, 2008

Posted by Cosmin in piticii mei.
trackback

In plictiseala mea din drumul spre casa, am incercat sa fac o lista cu 10 lucruri care-mi plac dar nu am reusit sa gasesc decat vreo 3-4. Apoi mi-am zis, bine poate nu-mi plac multe, dar sigur trebuie sa-mi displaca mult mai multe lucruri decat cele care-mi plac, gandindu-ma n-am gasit decat 1-2.

Mi-am propus sa completez aceste liste pe parcursul zilelor ce vor trece, poate atunci pe moment nu mi-au venit si nu aveam nici starea necesara. Mi se pare imposibil sa nu gasesc eu cel putin 10 lucruri de fiecare, in general fiecare om are piticii, gusturile, placerele lui.

Voi aveti o astfel de lista? Daca v-as pune acum sa enumerati 10 lucruri care va plac/displac ati gasi destule?

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

