jump to navigation

Cotcodac Octombrie 20, 2008

Posted by Cosmin in piticii mei.
Tags: , ,
trackback

In drumul meu spre casa, traversand mereu centrul orasului si alte zone aglomerate, mi-e dat sa vad oameni cu diferite fete, de la cele mai frumoase la cele mai urate sau chiar ciudate.

Azi, cum mergeam linistit, cu castile la urechi si muzica nu data prea tare ca sa pot auzi masinile care franeaza in ultima clipa 😆 , m-am trezit cu doua femei alaturi de mine, iar una din ele, spre norocul meu ca batea Soarele dinspre ea, arata ca o gaina. Se pare ca traseul nostru a fost comun pentru cativa zeci de metri timp in care imi imaginam ca ma urmareste o gaina (era evident ca am bagat viteza!) si care femeie, in loc sa vorbeasca, cotcodocea 😀

Ii ciudat ca, sa zicem, deoarece nu m-am uitat bine la ea, eu i-am asociat rapid fata cu o gaina si asa mi-o imaginam, dar cotcodacelile le auzeam atat de bine, ziceai ca vorbeste limba lor 😀

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

