jump to navigation

„Pagerankul” meu de zi cu zi Octombrie 25, 2008

Posted by Cosmin in aberatii behaieli si alte minuni, piticii mei.
Tags:
trackback

Intr-un post anterior am adus in discutie faptul ca zilnic trec pe langa zeci de oameni cu care nu schimb decat priviri. Observand ca mai mereu, oamenii cand se uita la mine, o fac deobicei in anumite directii, locuri care ii atrag, am decis sa fac o analiza mai amanuntita acestui fapt. Pentru asta o sa va explic cat se poate de clar si va rog sa urmariti desenul de mai jos.

Cum am tinut cont de acestea? Am observat foarte des ca mai toti oamenii care trec pe langa mine se uita la adidasi, mereu cu capul in pamant si privirea spre ei (ceea ce e fain, iti da impresia ca-si pleaca in fata ta capul!), ori anumite fufe care se uita sa vada ce-ti sta umflat intre picioare si cazul cel mai rar, cand omul se uita in ochii tai, la sapca sau moaca ta, orice de la gat in sus.

Se poate vedea de la o posta ca daca adunati aceste procente totalul o sa fie de 103.92%, dar stati linistiti acele procente in plus, nu sunt o eroare, sunt doar privirile aruncate pe furis, cu coada ochiului, de care am tinut cont 😀

Comentarii»

1. M - Noiembrie 1, 2008

ori e faptul ca sunt prea distrata si obosita acum… ori e prea tare intrarea asta

2. un drac de pitic - Noiembrie 1, 2008

daca ma crezi cat am chinuit o persoana sa-mi faca poza si cand am vazut cata lipsa de comunicare exista, ma asteptam la ceva comentarii 😥

3. M - Noiembrie 1, 2008

:)) stiu senzatia :))) oricum am ras ceva timp cand am vazut poza :))


Lasă un răspuns

