jump to navigation

Hi5-ul meu: F5 Ianuarie 9, 2009

Posted by Cosmin in piticii mei.
Tags: , , , , ,
trackback

Pitic comun pentru multi internauti, tic incredibil cu un record impresionant de oameni care-l detin. De vreo 5 ani incoace cand rau m-a invatat bunul meu var sa dau Refresh pe desktop sunt un abonat fidel. Nu este desktop la care sa nu salivez dupa un click dreapta->refresh! Si pentru ca nu m-a multumit nici viteza mainii mele de a face acest lucru cu mouse-ul (sper ca nu va ganditi la prostii dupa cum bine stiu ca des o faceti!), am ajuns la tasta F5. E nebunie, caut solutie si daca exista un vreun tratament, o sa-l aplic doar daca o sa-mi fie alaturi o asistenta fotomodel dupa care sa-mi treaca orice alte pofte si ticuri. Aoleo, oare asta nu e alt pitic?! 😦

Comentarii»

1. alex - Ianuarie 9, 2009

stiam eu ca you’ll be back 😀

2. un drac de pitic - Ianuarie 9, 2009

e bine ca-ti avut rabdare 😛


Lasă un răspuns

