jump to navigation

Vorbeste cineva Român? Februarie 10, 2009

Posted by Cosmin in din tara piticilor.
Tags: , , ,
trackback

Din „adevarul de seara” am aflat ca la Teatrul Maghiar din Timisoara va avea loc in premiera un concert doar cu lumini si umbre. Deoarece nu se dadeau prea multe detalii despre acesta, am recurs la prietenul meu Google si-am zis: „teatrul ma”… hopa se autocompleteaza: „teatrul maghiar timisoara”, perfect! clic.
Imi gaseste adresa teatrului si intru grabit pe ea. La acea adresa ma intampina o aplicatie flash foarte frumoasa cu pozele unor actori (pare-se din timpul unor piese) si astept sa se desfasoare minunatia pana ma lasa sa aleg ceva ori ma redirectioneaza spre pagina de index (cum mai au unele siteuri). NIMIC.
Imi apar in schimb jos 3 variante de clicuit: MAGYAR, ROMÂN, ENGLISH. Si-am apasat pe „roman”.. nimic, apas iar pe romani: nimic! si tot apas cateva clicuri cum numai pe la dota dau, acelas rezultat, maimutoii aia se tot plimba prin fata mea ba parca mai cu spor!
Urasc limba maghiara, mi-e groaza de ea si un gand pesimist imi spunea ca sigur daca apas „magyar” va merge, dar mi-am incercat noroc cu „english”, din pacate a avut acelas rezultat ca si „roman”.
Mi-am luat inima in dinti, mi-am pregatit ochiul pentru caractere ciudate si enervante si-am dat clic pe „magyar”: zap situl a fost incarcat intr-o clipa, e plin de anunturi, mesaje, postari.. dar dracu intelege!
Si asa am renuntat…
Detalii ->AICI<- ca dincolo daca esti roman n-ai sanse, cred ca te-ar si bana daca ar putea!

Comentarii»

1. alex - Februarie 14, 2009

😐 ma enervez numa cu siteu lor rasist


Lasă un răspuns

