jump to navigation

Un vis interesantocomic septembrie 28, 2008

Posted by Cosmin in piticii mei.
Tags:
trackback

O sa vedeti de ce e in stare omul sa faca pentru o persoana draga/placuta/iubita. Probabil ca ar trebui sa incep a relata cu „se facea ca” dar o sa incerc sa schimb 😛
Ah 😕 la naiba.. nu prea imi mai aduc bine aminte visul 😆 asa ca o sa sar direct la ce mai tin minte si conteaza.
Stiu ca imi placea de o fata si ca sa ajung alaturi de ea trebuia sa gasesc ceva comun. Prin intermediul unei secretare sau profesoare am aflat ca ea stia si ii placea chineza, motiv pentru care am decis sa invat si eu. Se pare ca totul a decurs bine, eram impreuna si am trait fericiti.. pana a sunat ceasul 😐
Am fost in stare sa invat si chineza pentru o fata 🙄

Comentarii»

1. hellostupid - octombrie 10, 2008

Dragut:D Acum probabil n-ai mai face asta:D eu sunt mai sceptica asa..adica consider ca cine ma place, ma place si-asa:D Desigur si eu cred ca am avut momente de genul asta cu chineza cand ma interesam de fotbal doar sa am discutii cu un anumit baiat despre o anumita echipa:D


Lasă un comentariu